Thursday, October 25, 2012

Esok Raya Korban...^^

assalamualaikum..........heee.....

aku kt umh skarg...*manjung la....

mak tgh sibuk masak juadah untuk bukapuasa dan untuk esok...kn esok raya  haji....hehehe.....ecah plk tido je tau......

aku?? heee.......tgu petang sikit nk wat karipap...ada org oder untuk bebuka puasa kt surau...

juadah esok.....hehehe..

~ mee kari ...*special sebab resepi mak gne daging ...

~ nasi impit kuah kacang...
~ lemang *beli jer....tp rendang masak sendiri...
~ kek batik...*ni aku buat...hahaha....

      tu je kot......

skarang ni klu korg kt umah den.....bunyi blender je dengar...hahaha....betapa sibuknye blender tu....kikiki...

sok lps korban terus balik kg...*pulau pangkor....hehehe.....mcm jauh sgt....


azi ngn am balik kg ari ni...so....sok aku ketemu mereka....mahu lepak2 di kedai din ....

ok...gerak dlu...nk wat kek batik....malam nt leh mkn....hehehe.....nt aku update kek batik aku k.....aku blajar dr member aku.....dan yg best  memberakutu lelaki....hehehe....pandai wat mcm2 kek....hehehe....timekasih ya ajar saye......

last skali...

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA UNTUK SEMUA....

Tuesday, October 23, 2012

Addeen......senyummmm.....

bila tgok gelagat dia ni....rasa nk cepat2 start keta pg nilai...pastu peluk and cium puas2....hahahhaha.......

video

JanJi Allah SWT.....

Mati itu pasti.....cuma kita pun x tau bila? dimana? bagaimana?...kita cuma perlu bersedia...

lupe plk nk bg salam...heee...

Assalamulaikum.......lama x mencontiang kt sini...hahaha....dr bln puasa lps....hmmm....sepanjang tempoh tu...mcm2 berlaku...cuma sekarang bru ada masa nk bercerita....

mula2 nk khabarkan pada kalian....aku baru sahaja kehilangan dua mak saudara bulan lepas...iaitu pada 15 dan 22 september 2012 yg lalu....semua berlaku secara mengejut....tp itulah dikatakan takdir...kami sekeluarga sangat berasa kehilangan atas kepergian mereka berdua....semoga mereka ditempatkan di kalangan orang2 beriman dan beramal soleh....hanya doa penghubung diantara yg hidup dan yang telah pergi...


memang kecelaruan la family aku bln lps...sbb tarikh dekat2......beza seminggu je....hmm...x hilang lg sedih....terima lg berita sedih.....hmmm.....

bila dikenang-kenang balik....tertanya-tanya...ia dtg tanpa amaran atau petanda yg jelas...ia dtg dgn tiba2.....adakah aku dh bersedia?? semoga kita sama2 mangambil iktibar.....







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...