Tetiba rindu budak botak.....hehehe.......opah..atuk.. mak su ngn mak cik rindu la kt addien....
lompat2......hehehehe.....
aaaa.....aummmm.....
addien tgh tgok bff..cik vacuum cleaner..hehehehe.....




















i'm BACK .....^^
Wow.....lamanya x update blog i ni.....ni bru nk update....hehehe....sibuk kot...*tipu sgt..hahahaha..*ok......banyak yg beraku sepanjang aku x update blog ni....hehe...kini aku
~sambung MASTER~kerje McDheeeee.....bajet cute la tu....^^
~pening nk pilih wat projek atau amik CE ~pandai wat kek BATIK....*thanks daus ajarkan org...heeee....~dah dpt anak saudara yg comellllll sgt...mcm mak cik dia....ADDIN JUNAIDI namanya...dh nk masuk 7bulan.....hehehehe....
~bela 4 ekor ikan....POPO, SHASHA, LALAH and NENESH....*asalnya 5...tp JUJUL dh mati..huhuhu...berenangrenangrenang........ikan aku ni cepat stress....
~tu je kot.....xde dh.....hehehhe...so...bnyak jugak la kan.....hehehe......baru2 ni aku pg kenduri kwn kawin.....2 buah rumah....dkt Bidor, Perak dgn dkt Terengganu....penat tp best sebab dh lama x jln2.....hehehe...*duit pon habis...ni kawan aku time kat PSAS....sama jurusan, satu rumah, satu kepala,....dan semua sama la...hehehe....
aku sedih jugak bila budak yg pg aku ngn jiji je.....dan g sedih bila rakan2 kelas aku sume x dtg...yg ada aku ngn jiji je.......huhuhuhuhu....tp nk wat cm ne kn.....semua ada hal masing2.......nasib ada jiji....hehehe....riuh jugak la......
kitorg mkn bnyak.......betambah-tambah...hehehe......lapar....dh la tesekat dlm jem....heheheh....pastu malam tu jiji hantar naik bas pg terengganu....esok pagi sampai ku 730....nabil datang amik kt hentian bas.....dalam kul 11 tu ktorg pg kenduri rumah kakak Tinie....kakak aku kenal masa kt PSAS gak......tp lepas tu dia pindah......
hehehe...lama kt umh dia...sampai kul 4ptg......kakak x kasi balik....so kne la tgu dia bg balik.....hehehhe.....lauk kenduri rumah kakak memg sedap.........yum2....... especially tapai...peh.....memg best....pastu nabil bawak jalan2 sepanjang 2 hari aku kt sana........PANAS cuaca di Terengganu....sampai nk demam aku dibuatny......housemate nabil baik2 sume...layan aku mcm dh kenal lama.....hehehhe.......entah bila dpt jumpa dgn dorg lg....banyak benda aku mkn kt terengganu.....hehehe...
nasi kerabu...durian....
sotong goreng tepung....sgt best...dan murah...
ais jagung....emm...manissss...
mcm jalan2 cri mkn plk kn.....hahahaha....ok la tu.....bleh TV3 amik jd host....*agak2 muat x masuk tv...hehehhee......
kt sana jumpe Kimah ugak...tp x semat nk snap pic....hehehhe....pape pon best dapat jejalan......harap2 dapt pg Terengganu lg...tp tgu terengganu sejuk sikit kot....hehehehhehe.....
ASSALAMUALAIKUM.......di awal pagi buta ni.....aku tetiba teringin nk menconteng di blog sendiri ni....hehehe...emm...lama dan banyak benda yg x diupdate kt blog i ni....hehe.....xde masa la...skarg lg bnyak asgmt....huhuhu...
aku skarg masih di bumi UPM.....sambung blajar dlm master pendidikan teknik dan voksional....kenapa aku pilih jurusan ni...hanya ikut kehendak hati......xde jawapan yg pasti...hehehe....aku pun happy ngn kwn2 baru....cuma xtvt huhahuha aku kurg ckit sebab member2 sume dh sibuk keje......member2 baru plk ramai yg beekerja sepenuh masa.....huhuhu...xpe la...nk wat cam ne.....
rindu kawan2........memg sgt rindu.....walau di mana saja korg berada....semoga korang sentiasa berada dlm lindungnNYA.....semoga kejayaan menjadi milik korg semua...hehehe....
ramai kawan2 yg dh menamatkan zaman bujang.......ada yg dapat pegi ke majlis mereka......ada yg x dpt atas alasan tidak berkesempatan.....hehehe...tahniah.....^^
kepada kawan2 yg dh dirisik...dh ditunangkan...dan sebagainya...tahniah juga diucapkan....semoga cepat2 disatukan ok...hahahhaha....^^
x lupa juga yg putus cinta.......semoga tabah dlm menghadapi dugaan...ape yg berlaku......semua kehendak Allah taala.....kita hanya merancang namun DIA juga yang menentukan........kita sebagai hambanya perlu berdoa dan terus berdoa.....redha dengan segala ketentuannya......ada yang lebih baik untuk kita nanti...INSYAALLAH......
ok u allsssssss........azan subuh dh nk berkumandang.......we will continue next time......take care..^^