Thursday, October 25, 2012

Esok Raya Korban...^^

assalamualaikum..........heee.....

aku kt umh skarg...*manjung la....

mak tgh sibuk masak juadah untuk bukapuasa dan untuk esok...kn esok raya  haji....hehehe.....ecah plk tido je tau......

aku?? heee.......tgu petang sikit nk wat karipap...ada org oder untuk bebuka puasa kt surau...

juadah esok.....hehehe..

~ mee kari ...*special sebab resepi mak gne daging ...

~ nasi impit kuah kacang...
~ lemang *beli jer....tp rendang masak sendiri...
~ kek batik...*ni aku buat...hahaha....

      tu je kot......

skarang ni klu korg kt umah den.....bunyi blender je dengar...hahaha....betapa sibuknye blender tu....kikiki...

sok lps korban terus balik kg...*pulau pangkor....hehehe.....mcm jauh sgt....


azi ngn am balik kg ari ni...so....sok aku ketemu mereka....mahu lepak2 di kedai din ....

ok...gerak dlu...nk wat kek batik....malam nt leh mkn....hehehe.....nt aku update kek batik aku k.....aku blajar dr member aku.....dan yg best  memberakutu lelaki....hehehe....pandai wat mcm2 kek....hehehe....timekasih ya ajar saye......

last skali...

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA UNTUK SEMUA....

2 comments:

  1. salam aidiladha ontel..teringin nk mkn kek batik..hihi..buatkn special utk ak pliz ^_^

    ReplyDelete
  2. alololo...meh la lepak serdang.....leh aku wat kn......klo pos nt x sempt sampai....abg posmen makan...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...