Tuesday, December 11, 2012

CooL Blog...^^

sejak dua menjak ni aku duk gila2 minum benda ni...huhuhuu.........balik cls je mesti g beli....emm...

"nak perisa chocolate pastu double pearl.."

hehehehe..........masa mule2 benda ni top aku memang x layan la.....sebab xde pendedahan...hahahaha....

ada satu ari tu nk beli ngn kimah, kak nad ngn ayu....abang tu dengan muke x besalahnye menjawab....

"pearl xde la dik......"

aku yg emosi masa tu sebab dah 2 ari x minum terus jawab...

"abis tu ape functionnye cool bog ni klu xde pearl...."

trus aku ngn kawan2 gengster aku blah......

hahahahha.....abang tu tecengang kot....hehehehe......

kitorg terus g Alamanda jln2....pastu tujuan utama nak bli COOL BLOG.....hehehehhe....

yg tention plk x tau kt mna nk bli bila dh sampai dlm Alamanda....bil jalan2 nampak org minum....last skali tanya dkt staf alamanda dekat meja pertanyaan....*skema je ayat...

"cik, nak tanya la...kat mana kedai cool blog..?"

akak tu pon dengan baik menjawab....

"adik pegi jalan terus...pastu belok kanan..."


akhirnya.....dengan rasa puas hati....kitorang dh dapat apa yg kitorg nak..hahahha.....




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...