Wednesday, January 9, 2013

Sebelum dan Selepas Exam....

Assalamualaikum......ok......hari ni aku exam final paper Dr. Soaib....huhuhu.........punye la malas nak study....sedangkan satu paper jekot...haha...bangun pagi terus makan sup cendawan dgn roti....hahahah....pastu baru jenguk2 nota....*jenguk je ok......hahaha....

semangat ni.....nak cpt2 habis exam.....kul 2.15 dah kuar bilik......slalu klu kelas tu...kul 3 kelas....3.15 bru kuar bilik...hahahahaha....sampai kt fac jd kecelaruan tmpat exam plk.....dh la fon xde kedit....huhuhu....nk roger member2 pon payh........last2 jumpe lect....dia suruh cri kls kosong....hahaha....

aku gerak ke blok i....skali nampak satu mamat cina ni...emmmmm.......ensem.....*hilang ilmu aku...bru hafal td....huhuhuhu........

pastu masuk cls kosong...pasang penyaman udara........*skema je...
oleh kerana xde kedit....aku viber je 2 org kawan aku tu bg tau tempat exam dh tukar.....
dr suruh aku jawab dlu.....aku pun jawab la dengan baik....*hahahahaha......banyak hentam je wehhhh........mana ingat aku tulis je la.....

for your information.....kitorg satu cls 3 org je......aku, Tan  ngn kak azlin.....  
tgh2 jawab exam tu......dr kuar..........bleh membee aku si Tan ni agih2 limau........hahaha,.....nk raya cina la katakan..........hahahhaa....nasib aku tak makan sambil jawab exam....hahhahahah.....

selesai jawab.....terus balik cri makan......lapor.......mkn roti je pg td.....

sampai bilik....Nad roger ajak kuar g Tesco Kajang......hahaha........pastu gi makan......lama gak  x kuar ngn diorg.....lepak2 sembang...update gosip2 hangat, suam dan sejuk......hahahah....

hmmm.....esok strt keje dah.....ok...harap2 sem depan jumpe mamt cina yg ensem tu lg....hahhahahah.....

oleh itu selelsai sudah semester ini....xsabar nak masuk sem baru......heeeeee.........see youuu!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...