Thursday, July 5, 2012

CuTi TiMe..........^^

hari ni start cuti...cuti keje...cuti belajar..until september...woow....bayangkan berapa kg berat badan aku yg bakal naik...hehehehe.....

ada banyak benda nk wat.....aku dh listkan siap2...hehehe...


~ nak tolong mak wat kuih...
~ nak makan makanan sedap2 mak masak..
~ nak berniaga bulan puasa...
~ nak gosip ngn mak...*ni slalu je wt..x pyh tgu cuti..hahahaha....
~ nak sambung menulis "kisah kita".... *tp ni xtau la bleh abis ke x...
~ emmmm....lg......nk becuti puas2........
~ lg........nk gaduh ngn adik aku puas2....hahahahhaha.......*ni rutin pantang jumpa....
~ ok...yg penting jgn lupe paper projek.....*satu ape pon x wat lg....hahahaha....


tu je kot....tp bia cuti mesti rindu


~ kawan2 aku...*nad si perampas...ayu si blur.....kimah si sengal....tini si tinot and kak nad si KKB...
~ kawan kt McD Mines...huhuhu...ibu...abg fakri..abg khu...abg wan...abg aril..kak ira...and sume krew...ikin,bed,berd,haza...rami lagi la....
~ rindu nk study...*ni tipu..hahahhahaha....


papepon......nk cuti puas2.....hehehe...sambut ramadhan pun kat rumah kan.....memg best la....hehehe....ok...i have to stop writing now.....si kelabu dh mula cakar2 tangan aku........



ok...bye..assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...